Εργογραφία
- ΧΟΡΩΔΙΑ και ΦΩΝΕΣ ΣΟΛΟ ΜΕ ΟΡΧΗΣΤΡΑ ή ΜΙΚΡΑ ΣΥΝΟΛΑ
- Ροδανόν, για ψάλτη, ανδρική χορωδία, φλάουτο, όμποε, κλαρινέτο, τούμπα και κουαρτέτο εγχόρδων (1983)
- Τετέλεσται ΙΙ, για τενόρο, διπλή χορωδία και ορχήστρα (1987)
- Εν Βηθλεέμ, για βαρύτονο, μεικτή χορωδία και ορχήστρα (1988)
- Χριστούγεννα-Πρωτούγεννα, για ανδρική χορωδία, φλάουτο, όμποε, κλαρινέτο σε λα, βιολοντσέλο και κρουστά (1992)
- Και είδον και ιδού ή Οράματα από την «Αποκάλυψη» Ι, για βαρύτονο και ορχήστρα δωματίου (1993)
- Οράματα από την «Αποκάλυψη» ΙΙ, για τενόρο και ορχήστρα (2008)
- Ως θησαυρόν, για τενόρο, μεικτή χορωδία, όμποε, κλαρινέτο, τρομπόνι, βιολοντσέλο και καμπάνες (1994)
- Εν κυμβάλοις, για μεικτή χορωδία, φλάουτο και κρουστά (1998)
- Και είδον και ιδού ή Οράματα από την «Αποκάλυψη» ΙΙ, για τενόρο και ορχήστρα (2003/2005)
- Όλβιος τάφος, για τρεις παιδικές, δύο μεικτές χορωδίες και ορχήστρα (2005)
- ΠΟΛΛΑΠΛΑ ΜΕΣΑ
- Προσχήματα, σε κείμενο Ε. Μαχαιρά, για γυναικεία φωνή, αφηγητή και μαγνητοταινία (1964)
- Αποκάλυψις - Έκτη σφραγίδα, για αφηγητή, πέντε φωνητικές ομάδες και μαγνητοταινία (1967)
- Γένεσις, για αφηγητή, τρεις μεικτές χορωδίες, μαγνητοταινία και χορευτική ομάδα (1968)
- Μοιρολόι, για δύο ψάλτες, ισοκράτη και μαγνητοταινία (1970-73)
- Κράτημα, για ψάλτη, όμποε, τούμπα και μαγνητοταινία (1971)
- Τετέλεσται Ι, για ψάλτη, μεικτή χορωδία, καμπανάκια και μαγνητοταινία (1971)
- Ορέστης, για βαρύτονο, νταούλι, ηλεκτρονική συσκευή αντίλαλου και μαγνητοταινία (1972)
- Γλάρος, για φλάουτο, κοντραμπάσο, μεταλλόφωνο και μαγνητοταινία (1978)
- Ο Αυτός, Πολύροπο Αντικαταστροφής (ποίηση Δ. Κακαβελάκη). Πολλαπλά μέσα, Ανδρική χορωδία, ηλεκτρονική μουσική, ηθοποιοί – Θεατρική πράξη (1984)
- Ένδον, άλτο σαξόφωνο και μαγνητοταινία (2001)
- Επτά επί Θήβας ΙΙ για χορωδία (υψίφωνο 1, 2, μεσόφωνο και μαγνητοταινία) (2004), βλ. Χορωδιακά/li>
- Γλάρος ΙΙ, για φλάουτο και μαγνητοταινία (2006)
- Τρίπλοκον, για σοπράνο και άλτο σαξόφωνο (ένας εκτελεστής) και μαγνητοταινία (2009)
- ΟΡΧΗΣΤΡΑ
- Λειτουργικό κοντσέρτο (1955)
- Παραλλαγές, για ορχήστρα εγχόρδων (1958-60)
- Συμφωνιέτα (1961)
- Επάλληλον (1985)
- Επτά αυτόμελα για ορχήστρα εγχόρδων (1990)
- Πενταχή, σουίτα (1994)
- Κυμόρροος (2001)
- Ανήσυχη γεωλογία (2002)
- Κωίτικα ΙΙΙ, για ορχήστρα εγχόρδων (2003)
- Εν χορδαίς, για ορχήστρα εγχόρδων (2004)
- Ανοδικόν Ι, για σόλο κοντραμπάσο και ορχήστρα εγχόρδων (2004)
- Κοντσερτάντε, για όμποε και ορχήστρα εγχόρδων (2004)
- Ανοδικόν ΙΙ, για ορχήστρα εγχόρδων (2007)
- ΜΟΥΣΙΚΗ ΔΩΜΑΤΙΟΥ
- Δύο κομμάτια, για βιολί και πιάνο (1958)
- Ντούο, για βιολί και πιάνο (1961)
- Τρία κομμάτια, για κοντραμπάσο και πιάνο (1962)
- Ανακύκλησις, για φλάουτο, όμποε, τσελέστα, βιόλα και βιολοντσέλο (1964)
- Προοπτική, για φλάουτο, πίκολο φλάουτο και κρουστά (1965)
- Παίγμα, για φλάουτο, κλαρινέτο, τρομπέτα, τούμπα, βιολί, βιολοντσέλο και κρουστά (1976)
- Κουαρτέτο, για φλάουτο, βιολί, βιόλα και βιολοντσέλο (1977)
- Μέλισμα, για υψίφωνο και φλάουτο (1981)
- Μετάλλαξις, για φλάουτο, όμποε, δύο κλαρινέτα, δύο φαγκότα, δύο κόρνα και τρομπέτα (1985)
- Αλλοιόστροφα, για φλάουτο, κλαρινέτο, βιολί, βιόλα, πιάνο και κρουστά (1986)
- Περίακτον, για φλάουτο, όμποε, κλαρινέτο, φαγκότο, βιολί, βιόλα, βιολοντσέλο και κρουστά (1988)
- Καλοφωνικόν, για δύο σοπράνο και δύο άλτο σαξόφωνα (1988)
- Έπταχα, για κλαρινέτο και βιόλα (1989)
- Κωίτικα Ι, για φλάουτο, κλαρινέτο, βιολί και βιολοντσέλο (1989), Βλ. Χορωδιακά
- Κωίτικα ΙΙ, για τρία βιολιά και βιολοντσέλο (1989)· υπάρχει και σε εκδοχή για κουαρτέτο εγχόρδων, Βλ. Χορωδιακά
- Κωίτικα ΙΙΙ, για κουαρτέτο σαξοφώνων (1989), Βλ. Χορωδιακά
- Ενεστώτα, για φλάουτο, όμποε, κλαρινέτο, φαγκότο, βιολί, βιόλα και βιολοντσέλο (1991)
- Έσωθεν, για φλάουτο, όμποε, κλαρινέτο, κόρνο και φαγκότο (1991)
- Παγά λαλέουσα, για δύο τρομπέτες, κόρνο, τρομπόνι και τούμπα (1992)
- Χριστούγεννα Πρωτούγεννα, για κουϊντέτο χάλκινων πνευστών (1992)
- Εν γη ερήμω, για τρομπόνι, βιμπράφωνο με δοξάρι, τύμπανο και κρουστά (1994)
- Δράκων, για τρία κοντραμπάσα (1994)
- Ελλήνιον Ι, για φλάουτο σε ντο/φλάουτο σε σολ, όμποε/αγγλικό κόρνο, κλαρινέτο/κόρνο ντι μπασσέτο (1995)
- Ελλήνιον ΙΙ, για κουαρτέτο σαξοφώνων (1995)
- Μάγεμα η φύσις, για υψίφωνο, φλάουτο, όμποε, κλαρινέτο και φαγκότο (1998)
- Ευ.να.γ.ε., για κλαρινέτο, κόρνο ντι μπασσέτο, βιόλα και άρπα (1998)
- Εύυμνον, για κουαρτέτο σαξοφώνων (1998)
- Γυνή περιβεβλημένη τον ήλιον Ι, για μεσόφωνο πιάνο και προαιρετικά γκονγκ (1998)
- Λειτουργικοί ύμνοι, για κουαρτέτο σαξοφώνων (2000)
- Ανέλιγμα ΙΙ, για βιολί και βιόλα (2003)
- Εν τρισίν, για φλάουτο, όμποε και κλαρινέτο (2004)
- Ανάβασμα, για σοπράνο και άλτο σαξόφωνο - ένας εκτελεστής, (2006)
- Τρίπτυχον, για σοπράνο, άλτο και τενόρο σαξόφωνο
- Ο Ατέρμων Χρόνος, για σοπράνο σαξόφωνο και εκκλησιαστικό όργανο (2007)
- Αμάλγαμα, για σοπράνο σαξόφωνο και κουαρτέτο εγχόρδων (2009)
- Ανελικτικόν, για βιόλα και βιόλα ντα γκάμπα (2009)
- ΧΟΡΩΔΙΑΚΑ
- Ακολουθία Χαιρετισμών, από το βυζαντινό μέλος, για μεικτή χορωδία (1950)
- Μέγα Απόδειπνον, από το βυζαντινό μέλος, για μεικτή χορωδία (1950)
- Μεγάλη Εβδομάς, από το βυζαντινό μέλος, για μεικτή χορωδία (1950-67)
- Κασσιανή, για μπάσο και μεικτή χορωδία (1953)
- Λειτουργία, για μεικτή χορωδία (1954)
- Θεία Λειτουργία, κατά Ι. Σακελλαρίδη, για μεικτή χορωδία (1956)
- Εορτολόγιον, κατά το βυζαντινό μέλος, για μεικτή χορωδία (1956-57)
- Θεία Λειτουργία, κατά Σακελλαρίδη, σε ήχο πλάγιο α΄, για μεικτή χορωδία (1959)
- Φωνές, για μεικτή χορωδία (1959)
- Κάλαντα Χριστουγέννων, για μεικτή χορωδία (1959)
- Κάλαντα Χριστουγέννων Θράκης, για μεικτή χορωδία (1959)
- Κάλαντα Χριστουγέννων Προποντίδας, για μεικτή χορωδία (1959)
- Κάλανδα Πρωτοχρονιάς, για μεικτή χορωδία (1959)
- Ψαλμική ωδή, για μεικτή χορωδία (1962)
- Ιδιόμελα τέσσερα, για μεικτή χορωδία (1967)
- Επτά επί Θήβας, σε κείμενο Αισχύλου, χορικά για γυναικεία χορωδία (1968)· βλ. Μουσική για αρχαίο δράμα
- Βυζαντινά Πάθη, σε κείμενο από την Κ. Διαθήκη και τις Ακολουθίες της Μ. Εβδομάδος, για έξι ψάλτες, δύο ανδρικές χορωδίες, δύο μεικτές χορωδίες, καμπάνες, τάλαντα και σήμαντρα (1967)
- Καλοκαιράκι, για μεικτή χορωδία (1969)
- Πέρδικα, για γυναικεία χορωδία (1969)
- Πούμπαρα, για μεικτή χορωδία (1970)
- Ιφιγένεια εν Αυλίδι, σε κείμενο Ευριπίδη, χορικά για γυναικεία χορωδία (1970)· βλ. Μουσική για αρχαίο δράμα
- Οι τρεις παίδες εν καμίνω, μεταγραφή από το βυζαντινό μέλος, για τρεις υψιφώνους, ψάλτη και ανδρική βυζαντινή χορωδία (1971)
- Αινείτε, μεταγραφή από το βυζαντινό μέλος του Μ. Γαζή, 15ου αι., για τενόρο και μπάσο (1972)
- Ικετήριον, για δύο αφηγητές, τριάντα γυναικείες φωνές και ιδιόφωνα (1971)
- Φωτώνυμον, για ψάλτη, λειτουργικές καμπάνες, τάλαντα, σήμαντρα, δώδεκα γυναικείες φωνές και οκτώ ανδρικές (1973)
- Ειρμός, για χορωδία και τρία μεταλλικά ιδιόφωνα (1975)
- Τηλλυρκώτισσα, για γυναικεία χορωδία (1975)
- Καράβι (Ι) για γυναικεία χορωδία, (ΙΙ) για μεικτή χορωδία (1977)
- Νυφιάτικα Δωδεκανήσου, για μεικτή χορωδία (1979)
- Κωίτικα τραγούδια, για μεικτή χορωδία (1982)
- Προμηθέιον, για μπάσο και μεικτή χορωδία (1982)
- Ευφραίνου Θεσσαλονίκη, για δύο υψίφωνους, μεσόφωνο, τενόρο και βαθύφωνο (1986)
- Ένα καράβι από τη Χιο, από δημοτικά για μεικτή χορωδία (1987)
- Ο βοσκός κι ο βασιλιάς, μεταγραφή από το δημοτικό τραγούδι Ρόδου, για γυναικεία χορωδία (1988)
- Ως είδεν Ησαΐας, από το βυζαντινό μέλος, για μεικτή χορωδία (1988)
- Σούστα τραγουδιστή, δημοτικό Ρόδου, για μεικτή χορωδία (1988)
- Χιώτικα δημοτικά τραγούδια, για μεικτή χορωδία (1989)
- Ποια μάνα, για μεικτή χορωδία (1991)
- Άιντε Μάρω, για μεικτή χορωδία, φλάουτο, κλαρινέτο και πιάνο (1992)
- Το ξενιτεμένο, σε ποίηση Γ. Πυλαρά, για παιδική ή γυναικεία χορωδία (1993)
- Ω, Μοίρα!, σε κείμενο από την τραγωδία «Επτά επί Θήβας» του Αισχύλου, μετάφραση Ι. Ν. Γρυπάρη, για ανδρική χορωδία (1993)
- Θρήνος, σε κείμενο από την τραγωδία «Προμηθεύς δεσμώτης» του Αισχύλου, μετάφραση Τ. Ρούσσου (1993)· βλ. Μουσική για αρχαίο δράμα
- Μοιρολόγι της Παναγιάς, σε κείμενο από τη δημοτική παράδοση, με βυζαντινούς ύμνους της Μ. Εβδομάδας, για οκτάφωνη μεικτή χορωδία (1994)
- Μεθ’ ημών ο Θεός (ΙΙ) από το βυζαντινό μέλος για τετράφωνη γυναικεία χορωδία, (ΙΙΙ) για μεικτή χορωδία (1999)
- Τη Υπερμάχω, από το βυζαντινό μέλος, (ΙΙ) για τετράφωνη γυναικεία χορωδία, (ΙΙΙ) για μεικτή χορωδία (1999)
- Νεφέλη φωτεινή, για οκτάφωνη μεικτή χορωδία (1999)
- Ο γλυκασμός των αγγέλων, από το βυζαντινό μέλος, για γυναικεία χορωδία (1999)
- Των λυπηρών επαγωγαί, από το βυζαντινό μέλος, για μεικτή χορωδία (1999)
- Τις Θεός μέγας, από το βυζαντινό μέλος για γυναικεία χορωδία (1999)
- Αναστάσιμη ωδή, για τενόρο ή ψάλτη και μεικτή χορωδία (1969/2003)
- Λαθών ετέχθης ΙΙΙ, από το βυζαντινό μέλος για τετράφωνη γυναικεία χορωδία (2003)
- Χριστός Ανέστη, από το βυζαντινό μέλος, (ΙΙ) για γυναικεία χορωδία, (ΙΙΙ) για γυναικεία χορωδία (1969/2003)
- Ανέτειλας Χριστέ ΙΙ, από το βυζαντινό μέλος για τρίφωνη γυναικεία χορωδία (1998/2003)
- Χερουβικόν, από το βυζαντινό μέλος, για μεικτή χορωδία (2003)
- Της αυγής, για πεντάφωνη γυναικεία χορωδία (2003)
- Ελλάς, ηρώων μητέρα, για εξάφωνη μεικτή χορωδία (2004)
- Επτά επί Θήβας ΙΙ, για γυναικεία χορωδία (2004)· υπάρχει και σε εκδοχή με μαγνητοταινία ad lib, βλ. Μεικτά μέσα
- Γυνή περιβεβλημένη (ΙΙ) για οκτάφωνη μεικτή χορωδία (2005)
- ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
- Κομμάτι Ι, για μαγνητοταινία (1964)
- Κομμάτι ΙΙ, για μαγνητοταινία (1964)
- Μινυρισμός, για μαγνητοταινία (1966)
- Μετασχηματισμοί, για δύο μαγνητοταινίες (1967)
- Ηλεκτρονικό κομμάτι, για μαγνητοταινία (1969)
- Ιφιγένεια εν Αυλίδι, σουίτα για μαγνητοταινία (1970)· βλ. και Μουσική για αρχαίο δράμα
- Μεταλλικά Γλυπτά ΙΙΙ, για μαγνητοταινία (1972)
- Κοριολανός, σουίτα (1973)· βλ. Σκηνική μουσική
- Θεοφανώ, για μαγνητοταινία (2002)
- ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑ ΑΡΧΑΙΟ ΔΡΑΜΑ
- Αίας, του Σοφοκλή, μετάφραση Ι. Γρυπάρη, για μαγνητοταινία (1960)/li>
- Ιφιγένεια εν Αυλίδι, του Ευριπίδη, μετάφραση Κ. Λειβαδέα (1960)
- Επτά επί Θήβας, του Αισχύλου, μετάφραση Ι. Γρυπάρη (1968)· βλ. Χορωδιακά
- Ιφιγένεια εν Αυλίδι, του Ευριπίδη, μετάφραση Θ. Σταύρου (1970)· βλ. Χορωδιακά
- Ορέστης, του Ευριπίδη, μετάφραση Ά. Τερζάκη, για μαγνητοταινία (1971)
- Προμηθεύς δεσμώτης, του Αισχύλου, μετάφραση Τ. Ρούσσου, για φωνές και μαγνητοταινία (1974)
- ΣΚΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
- Συμπόσιο, του Πλάτωνα, μετάφραση Θ. Σταύρου, για μαγνητοταινία (1960)/li>
- Φαίδρος, του Πλάτωνα, μετάφραση Θ. Σταύρου, για μαγνητοταινία (1961)
- Ο δράκος, του Ε. Σβαρτς, μετάφραση Σ. Παγιατάκη, για μαγνητοταινία (1971)
- Θεοφανώ, του Ά. Τερζάκη, για μαγνητοταινία (1971)
- Κοριολανός, του Ου. Σαίξπηρ, μετάφραση Β. Ρώτα, για μαγνητοταινία (1973)
- Η αγάπη και ο διάβολος, του Σ. Μακρή, για μαγνητοταινία (1973)
- Τρωίλος και Χρυσηίς, του Ου. Σαίξπηρ, μετάφραση Β. Ρώτα, για μαγνητοταινία (1973)
- ΓΡΑΠΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ
- Βιβλιοκρισία «Oliver Strunk: Specimina Notationum Antiquiorum» (Επετηρίς Εταιρείας Βυζαντινών Σπουδών, τ. 35, σσ. 433-438 (1966)/li>
- Κατάλογος των χειρογράφων της Βιβλιοθήκης Παναγιώτου Γριτσάνη, Επετηρίς Εταιρείας Βυζαντινών Σπουδών, τ. 35, σσ. 311-365 (1966)
- Νεότροπη μελωδική κατασκευή, Εποχές, τχ. 40 (1966)
- An Example of Polyphony in Byzantine Music of the Late Middle Ages, Report of the Eleventh Congress, International Musicological Society, Copenhagen, τ. ΙΙ, σσ. 737-747 (1972)
- A Reference to the Chanting in the East and the West, Studies in Eastern Chant, τ. ΙV (1974)
- Πολυφωνική εκκλησιαστική μουσική στο Βυζάντιο του ΙΕ΄ αιώνα (μετάφραση), περιοδικό Μουσικολογία, σσ.51-36 (Αθήνα, 1986)
- Some Instances in the Byzantine Manuscripts Indicating a Relationship to the Music of the West, Polyphonies de Tradition Orale - Rencontres A Royaumont, Editions Creaphis, σσ. 59-67 (Παρίσι, 1993)
- Από τη Βυζαντινή Μουσική στη Σύγχρονη, Μουσικός Λόγος, τχ.1 (2000)
- Εις αναζήτηση της μορφής στο Μουσικό έργο . . . . .
- Δωδεκάφθογγη μουσική, Ηνίοχος-Επιθεώρηση Γραμμάτων, Επιστήμης, Τέχνης (Αθήνα 1960)
- Νεότροπη μελωδική κατασκευή, Εποχές, τχ. 40 (1966)
- Ηλεκτρονική μουσική, Αναδρομή ’74-’74 (Έκδοσις του Συλλόγου Αποφοίτων του Αμερικανικού Κολεγίου
- Η ελληνική παράδοση στη μουσική εκπαίδευση, Η μουσική στην εκπαίδευση-Έκδοση του Υπουργείου Παιδείας της Κύπρου, σσ. 10-14 (Λευκωσία, 1977)
- Αφετηρία-Δημιουργική πραγμάτωση, Γραφή-περιοδική έκδοση τέχνης, τ. 2, σσ. 66-67 (Αθήνα, 1978)
- Εισαγωγή στην ιστορία της Βυζαντινής Μουσικής με βάση τα μουσικά χειρόγραφα, Δελτίο της Εταιρείας Νέο-Ελληνικού Πολιτισμού και Γενικής Παιδείας, Ίδρυμα Μωραΐτη, σσ. 69-75 (Αθήνα, 1982)
- Σχέδιο για την οργάνωση και λειτουργία Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου, Πρακτικά Διοικούσας Επιτροπής 2.7.1991
- Βυζαντινός μουσικός πολιτισμός, Συνείδηση και Προοπτική, Οδοιπορία Ελπίδας –σεμινάριο κοινωνικού και φιλοσοφικού προβληματισμού, σσ. 47-60 (Αθήνα, 1992)
- Βυζαντινή μουσική - Σύντομη ιστορική διαδρομή, Πρόγραμμα Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, Κύκλος Ελληνική Μουσική-Βυζαντινοί Μελουργοί (1994-95)
- Within and Beyond Symbolism, Contemporary Music Review, τ.12/2, σσ. 9-21 (1995)
- Από τη βυζαντινή μουσική στη σύγχρονη μαρτυρία προσωπικής πορείας, περιοδικό Φωνόγραφος, σσ. 25-32 (1995)
- Από τη βυζαντινή μουσική στη σύγχρονη, Μουσικός Λόγος, τχ. 1, σσ. 109-115 (2000)
- Ελένη Οικονομοπούλου, η Συνθέτις, Εκδόσεις Κάλαμος, σσ. 97-100 (2000)
- Η αμφίδρομη σχέση συνθέτη-ερμηνευτή (Για τον Γιάννη Μάντακα), Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Πανεπιστημιακή Λέσχη, σσ. 25-32 (Θεσσαλονίκη 2001)